کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9200 | مشاهده و دانلود: 740226436 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/31 | اعضاء: 316772 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اطلاعات بیشتری درباره LG G5 و البته نسخه ضعیف تر آن LG G5 SE !

از زمانی که LG پرچم دار خود G5 را معرفی کرد مشخص بود این گوشی یک موبایل رده بالا خواهد بود، از همان موقع زمزمه هایی درباره ی ورژن پایین این گوشی که به عنوان یک گوشی میان رده ای تلقی شود، وجود داشت تا اینکه این غول فناوی رسما وجود LG G5 SE را تایید کرد.


اطلاعات بیشتری درباره LG G5 و البته نسخه ضعیف تر آن LG G5 SE !

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ طبق اخبار رسیده مردم آمریکا لاتین اولین افرادی خواهد بود که می توانند این گوشی میان رده ای را خریداری کنند. تاکنون اطلاعات خاصی درباره ی تفاوت های G5 SE با G5 اصلی منتشر نشده اما این خبر نوید این را می دهد که افراد بیشتری در جهان بتوانند کار با یکی از متفاوت ترین گوشی های بازار موبایل را تجربه کنند.



 به سراغ LG G5 برویم، تلفن همراهی که دوباره LG را بر سر زبان ها انداخت، در این مدت اخبار و شایعات زیادی درباره ی این گوشی مطرح شده است، از جنس بدنه ی تا کیفیت دوربین های آن که البته ال جی به بعضی این شایعات جواب داده و حتی برای اثبات ادعای خود ویدئو هم منتشر کرده است. طبق اخبار غیر رسمی LG میخواهد G5 را در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه 95 روانه بازار ایران کند، از الان هم پیش خرید G5 در سایت رسمی LG آغاز شده است و قرار است کسانی که این گوشی را پیش خرید می کنند یک دستگاه هدفون B&O (که حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارد) را به صورت هدیه از طرف این شرکت دریافت کنید.

به نظر میرسد این گوشی در بازار ایران 2 میلیون تا 2.300.000 هزار تومان فروخته شود. در ادامه نگاه مختصری داریم LG G5، این دستگاه موبایل یک سیم کارته بوده، وزنی در حدود 159 گرم دارد و مجهز به حس‌گر اثرانگشت می باشد، پردازنده ی استفاده شده در آن Qualcomm MSM8996 Snapdragon 820 Chipset و از نوع 64 بیت است. این گوشی 32 گیگابایت حافظه ی داخلی دارد، 4 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است و از کارت حافظه ی microSD تا حداکثر ظرفیت 200 گیگابایت پشتیبانی میکند. صفحه ی نمایش آن 5.3 با رزولوشن 2560 × 1440 | QuadHD است. دوربین 16 مگاپیکلس دارد و قابلیت پشتیبانی از شبکه ی 4G را نیز دارد.

در پایان شما را به دیدن ویدئویی درباره ی ال جی جی 5 (LG G5) از کانال آپارات ای تیمچه دعوت میکنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31474 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/01/29 تعداد مشاهده: 1411
کلید واژه ها: ,
سافت گذر